2017. március 16.

A, mint alattomos

Avon Clearskin pórustisztító arcpakolás fekete ásványokkal és szalicilsavval 75 ml


A Krémmániás vélemények alapján mertem megvenni. Nem kaolinalapú maszkot kerestem, ugyanis az az arcbőrömet nagyon kiszárítja így, a téli időszakban. Mivel igen jó az INCI-je, nagyon bíztam a tartós barátságban, s akármennyire is jól indult a kezdet, hamarosan kettétört románcunk.


Az Avontól szokatlanul, a maszknak igen enyhe, kellemes illata van: ettől féltem leginkább. Egy atópiás hozzászokik az illatanyagmentes testápoláshoz (én még meg is szerettem, s kifejezetten irritál, ha valaminek van illata - nyilván nem a parfümömről beszélek), s mikor kezébe akad valami illatos, az túl illatos lesz. Mindegy, mennyire enyhe illata is van. Sokszor annyira, hogy fejfájást okoz, és le is tesz gyorsan róla az illető. Szerencsére ezzel nem így alakult.

Közvetlenül felkenés után

Egy viszonylag vastag réteggel kell operálni, mert nem lehet egyenletesen eloszlatni - vagy én vagyok valami kegyetlenül béna. Ám ez is aránylag gyorsan megszárad (10 perc alatt). A lemosás előtti pillanatok nem kifejezetten kellemesek, ugyanis akkor eléggé feszül az arc, de lemosás után semmiféle húzódás nincsen.

Nagyjából ennyire száradt meg az arcomon, míg bírtam cérnával a feszülést

Annak ellenére, hogy iszapmentes, szépen felszívja a faggyút (látszatra), s puhán hagyja a bőrt. 3 naponta használtam, nagyjából 3 alkalom után kezdtem gyanakodni arra, hogy az orromon levő méretes, eltömődött pórusokért ez a delikvens lesz felelős az arcápolási rutinom tagjai közt keresgélve.

Persze, beszereztem egy másik tisztító maszkot is (fogok róla is írni, de a tesztelés még folyamatban, elhamarkodottan nem mondanék semmit), mielőtt meggyanusítottam volna. Kinyomkodtam az orromat, s egy hete nem kentem fel a kis feketét. Az orrom pedig nem ment át irdatlanba egyáltalán. Sőt, rossz sem lett a helyzet. Úgyhogy egyértelműen az Avonos maszk számlájára írom a ronda mitesszereket. 

Pedig olyan szépen indult! Van egy tippem arra, hogy a 4-es komedogén indexű Ethylhexyl Palmitate rondít a levesbe. De ez, ugye, megint csak egyéni eset. Nem jelenti azt, hogy másnak is ilyen gondja lesz/lenne vele. Szeretném hangsúlyozni, hogy ez csak az én tapasztalatom, ettől azonban nem lesz rossz maga a termék. Viszont a mi útjaink elválnak...

Minden vélemény a sajátom. A poszt létrejöttét a férjem fotóin kívül senki nem támogatta.
A fotók terjesztése kizárólag engedéllyel lehetséges. Kontakt itt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése